søndag 13. februar 2011

Fin søndag!

Morsdag og bursdagsfeiring er en fin ting å bedrive en søndag i februar. Ble vekket på sengen av 3 små som hadde tegnet flotte kort til meg. Min omtenksomme mann hadde kjøpt deilig konfekt og elektrisk nakke/skuldervarmer til meg. Litt pinlig at man i en alder av 36 trenger slikt, men hva gjør man vel ikke for behandle og forebygge stive strikkeskuldre!?

Det er vel ikke så sjokkerende at tulipaner er min favorittblomst, og jeg pleier hvert år å gi min mor en bukett til morsdagen. Kjøpte like godt noen til meg selv og!









                           ~

Så har vi også feiret minsten i dag med familiebesøk. Forsøkte meg for første gang på Oreokaken og den ble godt mottatt så den blir nok laget flere ganger. En enkel og grei kake å lage!



 Fulgte denne oppskriften.


Det var litt om min søndag. Håper DU og har hatt en fin dag!! :)




1 kommentar:

Tovepia sa...

Skikkelig stordag hos dere!
Har ikke smakt den kaken, men den ser aldeles nydelig ut;)
Ha en god ukestart, klem fra meg;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...