onsdag 9. februar 2011

Tøfflusser og garnsekk

Etter inspirasjon fra Tovepia, som så ofte skriver hyggelige kommentarer på bloggen min, måtte jeg og forsøke meg på cortinatovede tøfler. Og ja, garnet tovet stivt og fint, perfekt til tøfler! Mønsteret til de grågrønne ble absolutt min favorittoppskrift til nå, så de kommer jeg til å strikke flere av!


Rosa tøfler
Garn: Cortina
Pinner: 8
Mønster: Drops design

Grågrønne tøfler
Garn: Cortina
Pinner: 6
Mønster: Drops design + selvtillagt heklet kant og sløyfe

                                     ~   
                                                   
Har bestilt garn fra Strikkenett og fikk en stooor pose med herlig garn i dag :o)

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Så flott de ble!!
Garnet er flott til tøfler pga stødighet, kan nuppe noe, men på tøfler synes ikke jeg det gjør noe.
Den svartposen så unektelig spennende ut:O)
Nattaklem fra meg;)

Tineke McGee sa...

Juuuubler!!!!!!! Heklekant og det hele!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...