søndag 6. mars 2011

Oppsumering av vinterferie og sokkestrikking

Da er vinterferien over og vi har hatt noen fine dager på hytten med mine foreldre. Passelig bra vær, mye god mat og ikke minst veldig snille barn!!
Nintendospilling og slålomkjøring gjør underverker ;)




Går stadig bedre med sokkestrikkingen og jeg liker det faktisk. Det hadde jeg aldri trodd!!:)
Strikket meg et par på hytten. Likte godt mønsteret, men ikke garnet. Skulle forsøke garn fra Nille, men det ble nok med denne ene gangen!



Garn: Senjagarn fra Nille
Pinne: 3.5
Mønster: Drops



7 kommentarer:

renate sa...

Nydelige sokker! Så trist at du ikke likte garnet når det ligger så mye arbeid bak! På den andre siden er det greit å prøve litt forskjellig garn også, plutselig finner man noe man liker litt ekstra godt:)Flotte var de iallefall:)

Hverdag for dere i morgen, da begynner vi:)

Fin fin søndag til deg:)

Ina sa...

Fine sokker :D Jeg har konkludert med å bruke noen par kroner ekstra, for da blir jeg alltid litt ekstra fornøyd med arbeidet ;)

Dette Award-greiene har jeg ikke vært borti før, så spørs om det kommer noe på bloggen min :P

Ser forresten noen likheter på deg og barna dine, tross "kamuflasjen" :)

Tovepia sa...

Kjempefine sokker! Jeg er ikke flink på sokker,men ser noen bruker et garn som heter Sterk..
Ha en fin ukeslutt, klem fra meg;)

Tineke McGee sa...

jeg er sååå stolt av deg! Du kan jo alt, du! - Bare du vil! Såååå fine sokkebråt da! ikke bare raggiser det der nei... :)

Unknown sa...

Hei! Takk for koselig kommentar! Og nå fant jeg deg også! Tror ikke jeg har vært innom her før. Utrolig mye flott du lagre, gleder meg til å følge fortsettelsen!

G-Anette sa...

Hei og takk for koselig kommentar hos meg :)
Nå har jeg faktisk bestilt stoffer for å lage noen mapper og poser for salg etterhvert :)

De sokkene var kjempesøte!

Klem

Høstmamma sa...

Hei!
Tusen takk for koselig kommentar hos meg, jeg tror jeg vil trives hos deg, så jeg henger meg på her;)

Ha ei fin helg:-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...