fredag 18. november 2011

Headda!

For å "sprite" opp bloggen litt, og for å motivere meg selv, gikk jeg rett og slett til Panduro og bestilte meg et isoporhode. Så her er min nye venninne Headda! Hun er mye mer velvillig til å stå modell enn de andre her i huset og så står hun heeeelt rolig;)




Garn: Alpaca fra Drops
Pinner: 2.5 og 3
Mønster: Fra Daleheftet 242 (som jeg fikk av mannen til bursdagen)




Garn: Dobbel Drops Alpacatråd
Pinner: 4 og 5
Mønster: Baggylue





Garn: Lima fra Drops
Pinner: 4.5 og 5
Mønster: Oppskrift fra boken "Strikkeboka"


Luer er kjapt og greit å strikke. Denne siste her var gjort på en kveld.
Og kjekt er det jo å strikke når mottakeren er så takknemlig at luen ikke blir tatt av på noe som helst tidspunkt;)





~ God Helg ~



7 kommentarer:

Guri sa...

Flotte luer!! Har ikke kommet i luemodus enda, men føler på meg at det kommer ;)
Antar at jeg da må kjøpe lillesøstera til Headda!!
Fin fredag :)
KLæm

Lykkelinn sa...

Stilig dame hun der! Mangler kanskje litt rouge og et strøk av leppestift, men jammen var hun flott med fine luer uansett!

Marion sa...

Så mange fine luer du har strikket! Sånn modell dame vil jeg også ha! :D
Ønsker deg og dine en riktig god helg!

Siren sa...

Så lurt!! Headda kledde de fine luene veldig godt:)

G-Anette sa...

Fine Headda! :) Veldig kjekt med disse pliktoppfyllende modellene, min kjære Isopor-Benedicte er stadig med meg ut på oppdrag ;)

Superfine luer du har strikket!

Klem

katrine sa...

Du er heldig du, en mann som kjøper mønsterhefte i gave altså:) Håper jeg også finner en slik! Flotte luer og det fins ikke no bedre enn fornøyde mottakere nei :D

Misemor sa...

Grattis med ny og enkel venninne i Headda! =)
Flotte luer - godt med takknemlige mottakere.
Klem ToneB

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...