torsdag 15. mars 2012

Maluka XL

I april fyller min mormor 86 år og i den anledning har jeg strikket et Maluka sjal til henne. Jeg er så glad i dette sjalet som jeg har strikket tidligere. Har det ofte rundt meg når jeg ser på TV eller sitter og strikker....det er så utrolig lunt og mykt!
Jeg tenkte at mormor måtte få seg et som var litt mer forseggjort, så da ble det nok en Maluka bare i helt annet garn og pinnestørrelse, slik at jeg fikk det større, og garnet er det samme som jeg brukte til mitt "sofasjal".

Garn: Drops Alpaca og Vivaldi
Pinnenr: 6
Mønster: Maluka

Det blir spennende å gi noe jeg har strikket selv etter alt det hjemmestrikkete jeg har fått av henne oppigjennom årene.
Krysser fingrene for at det faller i smak ;)



4 kommentarer:

Guri sa...

Det var skikkelig fint :)
Og som strikker selv vet hun nok å sette pris på dette ;)

KLæm

hjertemynthe sa...

Åh, så fantastisk NYDELIG! Du er flink asså!! :)

Stinemorღ sa...

Denne faller nok helt sikkert i smak - flott gave.
Sjalet er helt nydelig!
Du er kjempe flink!

klem :)

G-Anette sa...

Kjempefint! Dette blir å falle i smak kan du skjønne :)

Ha en fortsatt fin søndag
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...