tirsdag 29. mars 2011

LITT av hvert

For det første: Har strikket et par sokker som jeg skal gi i presang. Er ikke så ofte jeg har gitt bort ting jeg har strikket. Har liksom ikke vært helt sikker på om det har vært bra nok, jada, en bergenser med en smule for liten selvtillit ;)
Men iallefall, nå får min svigerinne disse til bursdagen og jeg håper hun liker de!


Så fikk jeg endelig brukt merkelappene mine og! Liker å strikke denne pyntekanten, synes den gjør seg på en ellers så kjedelig sokk :)


Og så: Påske giveawayen til Stinemor. Sjekk ut dette spennende egget!!!




Og så: Jeg er overveldet over alle awardene jeg har fått i den senere tid. Den siste har jeg fått fra Anes kreative blogg.


Denne awarden har hatt seg en god runde i bloggverden, så jeg lar det bli med det. Men jeg setter UUUTROLIG stor pris på oppmerksomheten! Tusen takk Ane!! :)

~ og så: god kveld til alle ~



13 kommentarer:

Tovepia sa...

Disse sokkene kommer til å bli skikkelig godt mottatt, for de var virkelig flotte! takk for link til borden, for de var prikken over i'en!!
Ha en fin kveld, klem fra meg;)

renate sa...

Jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde strikket ett par sånne sokker til meg!! Knallfine var de!!

Klem:)

Misemor sa...

Man kan vel ikke bli misfornøyd med slik en flott gave? Alle jeg kjenner blir overlykkelig over hjemmestrikkede gaver! Ikke vær redd!
=) Lykke til fra Misemor

Rät&Avig sa...

Så klart hon måste bli glad, dom är ju jättefina!
/Ann-Britt

Stinemorღ sa...

Så nydelige sokker! Den kanten var kjempe fin - blir veldig spesielle med den :)
de ble fint med den knappen på merkelappen din - en god ide :)

ha en fin kveld,
klem

Snuppesnella sa...

Åååå for noen flotte sokker du har strikket !!!
Så søtt det var med knappen på merkelappen. Tror jeg hermer !

Judith sa...

Gratulerer med award.
Lekre sokker, selvsagt blir hun glad!

Høstmamma sa...

Kjempefine sokker, den kanten satte virkelig prikken over i-en:-)
Fortsatt god kveld til deg:-)

Anita Tørmoen sa...

Så vakre sokker er da en perfekt gave:)

G-Anette sa...

Merino'en er en favoritt hos meg ja :) Fantastisk å strikke med, og syns det passet veldig bra til uglegenseren. Og så klør det ikke. (ok, det klør bittelitt på meg, men så er jeg litt sær der da..hihi)
Det blir en tykk og kompakt genser, og ganske tung. 700 gram. Så det spørs jo litt hva du liker. Men jeg velger garantert dette garnet hvis jeg skal lage barnegenser :)

Flotte sokker du har strikket, og så lekkert det var å pynte navnelappen med en knapp! Hmm..tror jeg må herme litt der ja ;)

Stor klem :)

G-Anette sa...

Og takk for tipset om salg på merino'en, tror jeg suser avgårde og kjøper til barnegenseren... :)

Siri @ Strikk og tøys sa...

Superfine sokker! Jeg strikket et par slike selv til min mor, og de ble tatt godt imot :-D

Guri sa...

Sokkene var kjempelekre!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...