tirsdag 15. mars 2011

Garnsorteringoppdatering

Phew, da har jeg ryddet i garnhaugen min. Det var ikke noe problem å fylle hele kommoden nei!


Fikk ikke plass til alt, men jeg fortviler ikke...har nemlig en kommode til på lur som ikke er bygget enda ;)



Ser kanskje rotete ut, men tro meg, det er system! Her har jeg en eske med uferdige prosjekter, en med tovegarnrester, en med ull/alpakkarester, en med små rester kan ikke kaste noe, og en med udefinerbar garntype. Hmm, og så er det rundpinnene mine da, har ikke helt funnet et godt pinnesystem enda!

Nok en gang må jeg bare få si hvor godt jeg liker disse oppbevaringseskene fra IKEA og nå hadde de til og med fått en liten etikettelomme så man kan få enda bedre orden!! :)



I likhet med mange andre er jeg også veldig glad i Norgesglassene. Utrolig fine og praktiske. Har noen fra før av som vi har fargeblyanter i, men måtte på Fretex i går for å skaffe meg flere!





Til slutt må jeg bare vise hva jeg fant i alt rotet. Denne strikket sønnen min i fjor sommer. Han jobbet iherdig med den og var veldig stolt over at han kunne strikke. Ikke værst for en 6 år gammel gutt det der. Ser potensiale jeg! ;)




~ fortsatt fin dag til alle ~





11 kommentarer:

Tovepia sa...

For et system!!..dette blir flott skal du se;)
herlig verk av din sønn, her er det bare å fortsette, blir et fint skjerf!;)
Nyt dagen, klem;)

Guri sa...

Herrlig med system synes jeg :) Dette blir kjempebra og jeg er ikke misunnelig i det hele tatt....... ;)
Ha en fortsatt fin dag :)
Klæm Guri

renate sa...

Wow, sier bare jeg!!! Her var mye lekkert og for ett system!!! Nyt det:)

Fin tirsdag til deg:)

Maria sa...

Så kjek måte å oppbevare strikkepinnene på.

Anita Tørmoen sa...

Så flott system du har på garnet ditt. En slik burde jeg sjekke:)

G-Anette sa...

Kjempesystem! Likte merkingen på den ene boksen "veldig små nøster" hihi :)
Det er utrolig deilig med orden på tingene!
Ha en fin kveld, med Fruene regner jeg med ;)

Klem

Stinemorღ sa...

Er det ikke deilig med system! Dette ble skikkelig oversiktlig :)

Tusen takk for koselig kommentar hos meg.
Mye fint her hos deg, legger deg til slik at jeg kan følge med :)

Ha en fin dag!

Elins Strikkeri sa...

For eit flott system du har fått deg no!! Skulle nok hatt litt system eg og!

Lykkelinn sa...

Åh, det var et flott system! Jeg er organiseringsfrik, og ble helt rørt ved synet av den fine kommoden. Kan tenke meg det er en drøm å finne fram til nye prosjekter når du har sånn oversikt!

Ane sa...

Oi, dette var litt av et system. Virkelig! Misunner deg det. Takk for koselig kommentar i bloggen min. :) Koselig oppdagelse her inne også må jeg si. Gleder meg til å følge med deg videre. :)

Katrine sa...

Ble en smule misunnelig på kommoden din, elsker orden i strikkesakene! Forresten synes jeg det er genialt med dvd-mappe til rundpinner, se på bloggen min hvordan mine er organisert om du vil:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...