mandag 2. mai 2011

Tipp-Topp TOPP

Når jeg leser andre sine blogger blir jeg ofte inspirert til å strikke ting som jeg jeg ellers aldri hadde kommet på å sette i gang med. Etter å ha sett G-anette si tøysetopp fra Pickles, fikk jeg veldig lyst til å snekre sammen en slik til jenten min. Så det var det jeg brukte jobbehelgen min på denne gangen.
Har ikke strikket så mye i bomull før og må si at jeg absolutt foretrekker ullstrikk ja!
Måtte jo gjøre en liten vri så jeg fikk brukt noen knapper. La opp 4 masker mer på brotet og på ermene slik at det ble plass til en liten hjerteknapp! Fornøyd med den! :)
Men nå tror jeg det er nok Picklesstrikk for en stund.........


Garn: Paris fra Drops
Pinnenr: 5


~ god uke ~


13 kommentarer:

Tovepia sa...

Så fin den var!! Ser at jenta stortrives i sin nye kreasjon! Artig med knappene!
klem fra meg;)

LillaManilla sa...

Kjempefin!! Nydelege fargar, og herleg med den vesle hjertedetaljen :)
Enig med deg, føretrekk ullstrikk, syns ikkje bomull er det beste å strikke med. Men er no greit å strikke plagg som kan brukast om vår/sumar også :)

renate sa...

Hva du får gjort!! Skjønn topp i vakre farger:) Enig med deg, liker mye bedre å strikke i ull!!

Kos deg på fridagene du og:)
Klem:)

Høstmamma sa...

Stilig!! Og så herlige farger!

Enig jeg også, ull er tingen;)

Klem:)

Guri sa...

Stilig tøysetopp i herlige farger :)
Den var du heldig med :))
Klæm Guri

Stinemorღ sa...

Den var kjempe søt - nydelig farger!
Tøysetoppen står på min -må strikkes-liste :)

Klem

Marion sa...

Hærlige farger og toppen passet perfekt, liker den ekstra detaljen med knappen ja ;-)
Skjønner hva du mener med å strikke med bomull. er ikke så stor fan av det selv heller, men må jo til en gang i blandt da ;-)
Ha en fortsatt fin fin uke!

Misemor sa...

Så nydelige farger! Det er jo så mye fint rundt omkring på bloggene, så en blir jo inspirert til å utvide døgnet for å rekke å gjøre alt! =)
Ha en fin maidag, hilsen Misemor

Anita Tørmoen sa...

Kjempeflott er den, og artig med egen vri:)

G-Anette sa...

Kjempefin! Og det var lekre farger! Jeg er heller ikke noen bomulls-fan. Så tilbake til ulla!

Ha en fin kveld

Klem

Lene sa...

Utrolig fin, likte fargene veldig god!

G-Anette sa...

Hihi, jeg måtte le litt da jeg leste kommentaren din :) Ok, da er vi ikke vimpel-jenter da ;)
Og jeg kunne ikke vært mer enig med deg når det gjelder klutene også! Jeg strikket ett par i fjor en gang, men de har aldri vært brukt.. Nei, jeg kjøper mine kluter/kopptuer på Rema :)

Klem

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflott! Veldig fint med vrien slik at du fekk brukt slike flotte knappar. Ein koseleg blogg du har forresten,- her kjem eg innom igjen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...